maandag 25 juli 2011

Fijn die Buitenwatersloot

Natuurlijk een hartstikke leuke gracht, met allerschattigste steentjes. Maar de begroeing ernaast wil er nog wel eens voor zorgen dat het wegdek wat hobbelig is. Iets dat met mijn natuurlijke handigheid en gratie natuurlijk vragen is om moeilijkheden.
Jawel vanmorgen gigantisch op mijn plaat gegaan. Pijn in mijn enkel en een man aan de overkant van de gracht wilde al een ambulance bellen. Maar ja, da's weer zo opvallend. Dus maar naar huis gestrompeld.
De katten negeren me nu ik op bed lig met mijn voet omhoog met een koude natte theedoek erom heen.

Wat een gehannes!

Verder stond dit weekend in het teken van die gek in Noorwegen. Wat bezielt zo'n man om zo lang van te voren zo'n aanslag en moordpartij voor te bereiden? En het uit te voeren? Ik zit er al mee dat ik met de kat naar de dierenarts moet (als dat aan de orde is natuurlijk) of als ik iemand iets vervelends moet zeggen. Maar 84 mensen neermaaien? Uitzoeken hoe je een bom kan maken van kunstmest? En dan ook nog eisen dat je in uniform moet, en dat het noodzakelijk was wat je deed.

Onvoorstelbaar!

En de dood Amy W. 27 jaar. Triest. En wat kon ze goed zingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten