vrijdag 16 augustus 2013

Het is warm

Ik ben moe.

Vannacht was weer een lange nacht. Muizen, spinnen, drijvende rugbyballen met witte snaveltjes in het water. Alles had mijn belangstelling. De wereld was stil.

Maar ik had het druk.

En ik niet alleen.

Een horde brallende ballen trok langs de gracht. Er werd een bierblikje naar me gegooid. Ik wist het net te ontwijken. Euroshopper.
"Wel dorst dus, geen smaak" dacht ik "Of weinig geld" ....dat kan ook natuurlijk.

Maar nu ben ik moe en ik lig.

Het water laat de boot zachtjes schommelen. De zon verwarmt het doek van de boot.

De brallende ballen zijn brak. Die hoor je nu niet.

Ik lig heerlijk!

1 opmerking:

  1. Een feest (nou ja feest...) der herkenning!

    Alvast een fijne vakantie! Ik kijk uit naar je blog daarover.

    BeantwoordenVerwijderen