donderdag 6 augustus 2015

Brillenvrouw op reis

Wat is dat toch? Ik weet dat er weer dikke shit is als die naaimachine te voorschijn wordt gehaald.
Er moet nog gauw iets gemaakt worden, want zij heeft nog wel een lapje ergens liggen. En natuurlijk wil zij iets nieuws meenemen.

Raar is dat, het enige dat ik wil meenemen als ik op reis ga, is Kale en Brillenvrouw. Want als....ALS ik op reis ga, is het naar dokkie (niet leuk) of naar een ander huis.

In beide gevallen blijf ik eigenlijk liever op de plek waar ik was.

Ik heb het niet zo op reizen zeg maar.

Maar Brillenvrouw heeft het lapje verwerkt tot een rokje. Dus dat wordt weer eenzame opsluiting in het huis. Samen met mijn pokkuhbroer.

En af en toe komt er dan iemand ons voeren en onze bak verschonen.

Saai. Als maar binnen, zonder hoofden om tegenaan te snorren,

Zonder schootjes, zonder een goed gesprek.


Zelfs mijn restlapjes waar ik zo heerlijk op lag, worden opgeruimd.
Ik zal een nieuw plekje moeten vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten