dinsdag 3 mei 2016

Gadget freak

Daar, ik heb het gezegd. Brillenvrouw is een onvervalste gadgetfreak.

Nieuwe audiospullen is meer Kale zijn ding….maar al het overige waar een stekker aan zit….of waar een USB stekker aan zit…da’s meer Brillenvrouw haar ding.

Nu is het een aktiviteits-ding. Een soort horloge, maar anders. Met een USB ding eraan. En Brillenvrouw is er hyper mee.

Ze beweegt (al bijzonder genoeg, maar dat terzijde)

Sterker nog, van de week, zei ze “ik heb mijn 10.000 stappen vandaag net niet!” En ze begon op te ruimen!

Nu ja zeg…

Het was 10 uur ’s avonds. Een tijd dat een volwassen kater gewoon lekker naar bed wil. Zeker omdat Brillenvrouw de wekker om kwart voor zes heeft staan. Tien uur 's avonds da’s een tijdstip dat volwassen katers gewoon lekker willen gaan ronken.

Maar nee….er moest opgeruimd worden. 

Voor die 10.000 stappen.

En vanaf bed keek ik toe hoe Brillenvrouw ging opruimen. Ik hoorde haar mopperen “buikspieroefeningen telt dat $%$#@ ding niet mee…..voor die ^&*%$ 10.000 stappen….goffer….ik heb slaap!”

Wel fijn om te horen dat dat gadget het er na 6 uur mee op hield. Niet de beloofde 5 dagen dus….


Ik BLIJ, maar Brillenvrouw? 

Nee zij niet…..

raar eigenlijk …..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten