dinsdag 9 augustus 2011

Depri

Het weer is klote. Vanmorgen had ik het zelfs koud. Poffer…het zijn de hondsdagen. Het hoort gewoon warm te zijn. Maar het was somber, winderig en met 17 graden vond ik het gewoon koud.

 

Vanmorgen weer naar DG Milieu….snuffelstage. Dan heb ik in de zomermaanden nog wat te doen. Nieuwe ervaringen. En milieu is een interessant beleidsterrein. Maar dan toch.

Ik ben nu in het boek “tijger tijgr”bezig. En dat grijpt me aan. Het manipulatieve van je omgeving waardoor je dingen doet die je niet aanstaan. Tsjonge…en als je zoiets als kind overkomt….zonder dat de omgeving een vinger naar je uitsteekt om je te helpen.

Wat ben ik dan bevoorrecht. Wat is het toch belangrijk waar je wieg heeft gestaan.En waarom lukt het me niet altijd daar wat meer van te genieten.Het zal de overgang wel zijn. Want volgens mij begin ik daar nu echt in te komen. Onregelmatige cyclus…slecht slapen.

Bah ik moet niet zo zeuren (tsja en degene die dat altijd zei is ook alweer 10 jaar dood. Da’s ook niet iets dat bijdraagt aan een goed humeur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten