vrijdag 19 augustus 2011

Het was OK

Alle uitslagen waren goed. Eigenlijk had ik gepland om die vrijdag nog naar de kapper te gaan, maar ik was helemaal stuk.
Ik had zelfs geen puf om naar het tuincentrum te gaan om een cadeautje voor Ton & Jelca te kopen. Dat moest dan zaterdag maar.
Gelukkig ging het zaterdag goed met de katten van Natasha. Rupert is zo'n lieverd, Zephyr was een beetje teleurgesteld dat ik het stokje met touwtje niet kon vinden. Hij moest het doen met een speeltje  en daar was hij na 2 keer gooien op uitgekeken. Ik heb lekker even zitten lezen en hij kwam bij me op de kist liggen. Luid knorrend.
Zondag naar Jelca en Ton, gezellig, en herkenbaar hoe zo'n feest toch een beetje stresserig is. Lekker om dat eens van de andere kant te bekijken. De druif die ik kocht viel gelukkig in goede aarde.
Heerlijke jazzmuziek in de tuin, relaxte sfeer, jammer dat we niet langer konden blijven.

De week op kantoor begon weer op de Rijnstraat, wat een zaligheid om op minder dan een half uur van je werk te zitten! Je rolt de trein uit en je bent al zowat binnen. Ik snap best dat de collega's van de Rijnstraat echt niet zitten te wachten om naar de Plesmanweg te gaan. Deze week veel OR rompslomp. En kennismaking met onze toekomstige directeur. Mmmmm....we zullen zien hoe het er allemaal uit gaat zien na de reorganisatie. Ambtenaar zijn is op dit moment het minst poppulaire beroep in Nederland. Iedereen roept dat we lui zijn en dat we alleen maar geld opstrijken.
We zijn vegeteerders, uitvreters, profiteurs en het liefst moeten we zonder geld aan de kant van de weg gezet worden. Nadenken voor je iets uitkraamt is geen usance meer.

Nou ja zo kan die wel weer. :-)

Vandaag lekker naar de kapper geweest, misschien zo nog even naar Jazz weekend in de stad en zondagochtend Ronnie uitzwaaien naar AC. Ben ik weer een week onbestorven weduwe.
's middags naar Annemarie, haar nieuwe tuin bewonderen en natuurlijk verder met mijn tekening van het zuring plantje dat ik uit de tuin van Jelca meenam! Als het af is zal ik er een fotootje van maken.





1 opmerking: