woensdag 12 september 2012

Oren

Dankzij de spit ben ik aan het aqua-dingesen. Maar pal voor de vakantie merkte ik ineens: " o jee, mijn oren moeten uitgespoten worden"

Maar ja, pal voor de vakantie lukt dat niet. Je moet even druppelen en je moet langs.

Dus, wat zooi gekocht bij het 's lands grootste drogisterij en dat bood wat soelaas.  Maar toen we terugkwamen werd schatje toch wat kribbig. Op mijn derde he zei hij heel adrem "bel toch eens de dokter"
Enfin, na 3 dagen druppelen deed ik dat. Want ik ben 1 keer eerder uitgespoten en dat doen artsen pas als je een paar dagen olie in je oor hebt gedruppeld.

Ohhhhh kreeg ik te horen....oor uitspuiten is geen huisarts-activiteit. Dat wordt door de assistente gedaan en dat edele ras houdt alleen tussen 11 en 12 spreekuur.

Heu?

Nu ja dan maar in doffige doofheid doorgaan en op mijn al volgepropte vrijdag naar dokkie. Maar het wordt toch eens tijd dat ook artsen zich gaan beseffen dat zij klanten hebben en dat ze rekening moeten houden met hun wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten