zondag 11 september 2011

Gefeliciteerd u heeft gewonnen

15 euro weliswaar, maar ik heb in ieder geval weer eens wat gewonnen. Yeah.
Gisteren een drukke dag. Boodschapjes halen, huishoudelijk dingen in huis...de katten van N en J en even bij C op bezoek in het ziekenhuis.
Wat een schrik....een hartinfarct op haar leeftijd is veels te vroeg. Ze was moe en gammel. Maandag wordt ze gekatheteriseerd.  We duimen voor de best mogelijke uitslag!

's Avonds naar "The Constant Gardener"  gekeken. Goede film. Maar ik had wel het idee dat ik alsmaar naar Lord Voldemort zat te kijken. Met neus weliswaar, maar toch...
Vanmorgen ging het wekkertje al weer vroeg. Ron is weer op pad naar San Diego dit keer. Ik hoop dat de stroom het daar weer doet. De NS reed natuurlijk weer eens met aangepast schema. Er was wel een aansluiting van Fyra, maar de NS heeft de naam, maar ik hoor dat Fyra niet zo heel betrouwbaar rijdt (qua planning). Er schijnt nog wel eens een trein uit te vallen.
Gelukkig wilde K vroeg opstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten