zaterdag 3 september 2011

Zomer

Heerlijk! Het prachtigste weer van de wereld en dat moet gevierd worden met een biertje in bierhuis de Klomp. Heerlijk toeven in het zonnetje....uitkijkend over een grachtje...en genieten van de introductieweek. Dus voldoende vermakelijke tafereeltjes. Het nieuwe studiejaar is begonnen.

Vanavond lekker spaanse kip en morgen gaat Ronnie weer op stap naar Toulouse en ben ik weer een weekje onbestorven weduwe. Lekker druk op kantoor en de vriezer goed gevuld met halve/hele maaltijden. Ik word steeds makkelijker met koken als ik alleen eet. Koken vind ik leuk, maar toch gewoon echt veel leuker als ik de maaltijd met meerderen kan opeten.

Komende week gaan Jelca en Natasha ook weer op pad, dus ik heb lekker veel kattenaanspraak deze periode. Leuk...ik ken die katten inmiddels al heel geod en het is gewoon weer leuk om ff voor ze te zorgen.

Het boek (De stemmen van de pamano...zie tabje boeken van deze blog) vordert goed, want afgelopen nacht was het zo warm dat ik slecht sliep...en dan is een goed boek echt welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten