zondag 27 november 2011

weekend

Is ook al weer voorbij. Vrijdag bracht Ronnie de in haast gekochte harddisk recorder terug. We kochten hem als nieuw, maar eenmaal thuis bleek er al iets op de harde schijf te staan. En er zat een pincode op die hij met moeite wist te re-setten.

Bovendien deed het ding niet wat we expliciet vroegen.....de mogelijkheid om op te nemen en naar een andere zender te kijken. Terug dus....en het moet BCC worden nagegeven....ze gaven zonder problemen al het geld terug...van de extra verzekering...de stekker...noem maar op.

's middags lekker naar schilderles. I kwam mij ophalen omdat H in Israƫl zat. Echt ik waardeer het zo dat ze me elke keer weer ophalen. De vrijdagmiddagclub bij amateurspalet is sowieso heel gezellig. We zitten er allemaal al een flinke tijd bij en dat kweekt toch een band. Zo langzamerhand ken je elkaar toch ook wel erg goed. Dat maakt het voor nieuwelingen wel moeilijk om er tussen te komen, maar volgens mij is er nu weer een lid bij die het wat langer gaat uithouden.

Zaterdag zouden A&M, B&L langskomen. Reden om weer eens lekker te koken. Een lofblaadje gevuld met walnoot (grofgehakt) rijpe peer en een beetje gorgonzola als amuse bij binnenkomst.
Als voorgerecht klassieke uiensoep...de eerste keer dat ik het recept probeerde.







En het was een succes ... al zeg ik het zelf. Heerlijk ... eerst zelf bouillon maken, dan de uien fruiten tot ze carameliseren ....en dan afmaken met een gratin.

Als hoofdgerecht...kip met gorgonzola, pasta en een salade.

Toe...Tiramisu.

Ik vond het YUM! Maar natuurlijk ging ik wel dood! Het was gezellie....moeten we echt vaker doen!!!!

Zondag zouden we naar de film gaan.....en een hapje in het filmhuis eten. Maar we waren moe. R moet morgen weer op pad.....het was klote weer......en ik wilde ook nog wat schilderen. Dus we bleven thuis. Beetje rollade uit de vriezer en de restjes van gister opmaken. Het ruikt al heerlijk nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten