maandag 16 april 2012

Afval en zo

Zo hadden we ineens een lekkage.

Boven de voordeur. Bruine vlekken...dus dat moet weg. Herinneringen aan de C-straat waar het hemelwater langs de elektrische leidingen liep, en het schimmel op sommige plekken dik op de muren stond sprongen weer in mijn gedachte. Lekkage = arremoe en dat moet weg!

Maar waar kwamen de bruine vlekken vandaan?

Schatje zei CV, ik zei balkon. Dus de vloer boven de bruine vlekken  moest open. Dus moest de vloer eruit en de kast die er op stond ook.

Enfin, de hele Paas ging er aan op.....het lijkt de CV te zijn. Maar het afval moet weg. Hout...geen probleem. Laminaat....geen probleem, maar de gipsplaten wel. Die worden niet opgehaald, maar moge we met een auto langsbrengen bij het afval punt.

Maar we hebben geen auto.

Da's ons probleem, dan regel je maar een buurman of vriend die dat doet.

Ja maar dat wil ik niet...het is onze keus om geen auto te hebben dus daar wil ik geen andere mensen mee lastig vallen.

Dus nog maar eens de afvalregels gelezen...alles wat niet in een afvalzak past = grofvuil.....




en gipsplaten passen best in een afvalzak met wat moeite.



BAH...ik voel me er niet prettig bij...maar wat moet je

Geen opmerkingen:

Een reactie posten