woensdag 4 april 2012

Mozes Kriebel

Vandaag had ik weer een heerlijke dag. Kale en Brillenvrouw waren lekker van huis, dus ik kon lekker met het krantje opstaan.

Een brand bij Vodafone, boeiuh! Daardoor heb ik de hele dag niets, maar dan ook absoluut NIETS van Brillevrouw en Kale gehoord. Normaal hebben we contact via BB en Casema....maar vandaag gewoon Nakka Nada Niente Tipota Nothing

RUST!

Dat kwam goed uit want gister heb ik lekker gespeeld met ze. Het begon al om 4 uur 's ochtends. Ik hoorde een vogeltje en ik was wakker!

Dus lekker over het bed heen lopen...beetje mauwen en grinniken om Kale en Brillevrouw die een beetje loom probeerden mij van het bed af te duwen. Jaha....MIS!

Dat hield ik nog wel even vol hoor! Toen Brillenvrouw op stond draaide ik om haar benen heen...kikkuh! Ze stortte bijna van de trap af :-) En omdat ze nog slaap had, had ze niet door dat ik het was. Dat mag ik wel, daarom heb ik haar ook in huis genomen. Meestal is ze wel lief hoor, maar soms ga je te ver en dan weet ik dat ik benen moet maken.

Maar nu heb ik weer even genoeg. Ik dut! Bijna :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten