zondag 28 oktober 2012

In to facebook

Brillenvrouw was gisteren in de zevende hemel. Dat merkte ik wel.
Lekker eten maken en gezellig bijkletsen met vrienden dat blijft toch altijd leuk vindt ze.
En ik vind dat ook wel. Ik krijg dan alle aandacht. Ik paradeer over tafel, mag op allerlei schoten zitten en ik word lekker aangehaald.

Maar terug naar Brillenvrouw.

Dankzij Facebook kreeg zij iets lekkers van het bezoek. Want het bezoek had op Facebook gelezen dat Brillenvrouw zojuist de laatste had opgemaakt.

Truffels.

Die boeien mij in het geheel niet. Truffels. Ik snap niet wat zij er aan vindt. Maar Brillenvrouw was verguld met het doosje. Het staat nu ook naast haar kopje koffie en keurend bijt zij door de chocolade heen. Rare geluidjes maakt ze erbij.

En ineens had ik het. Ik moet ook op Facebook! Ik kan dan melden dat mijn kattenmelk alweer een jaar op is. Ik lust wel nieuwe kattenmelk hoor! Want als ik op Brillenvrouw en Kale moet wachten?

Vroeger heb ik me al eens verdiept in de computer. Verdiept in het hoe en waarom van het beeldscherm wel te verstaan.  Dat ging best aardig. Het wordt tijd dat ik de muis ga beheersen. Dat ligt mij vast wel....muizen. Maar ik zie op tegen het toetsenbord.

Maar kattenmelk dat blijft wel fijn natuurlijk. Oefenen dus!

1 opmerking: