zondag 15 juli 2012

Haringhappen

Het motto in mijn leven is dat ik probeer te genieten. Al is het maar van de kleine dingen in het leven.
Ik kan wel gaan zitten simmen om mijn rug (die nu met de dag beter gaat YESSS!) of mijn niet zo leuke werk. Maar da's negatieve energie en daar schiet ik niets mee op.


Dan maar gezellig naar de kroeg omdat er haringhappen is. En de haring werd weer zeer vakkundig schoongemaakt en is dit jaar echt heerlijk! Echt zonde om daar een uitje bij te eten.

En K trad op. Niet dat ik nu zo'n liefhebber van het Nederlandse levenslied ben, maar mits goed gedoseerd (hooguit 2 of 3 keer per jaar) is het ook wel weer heel gezellig. En je ziet je familieleden weer.

En ik kan meezingen zonder dat het gebouw wordt ontruimd. Want hoewel ik vind dat ik heel zuiver zing, denkt mijn omgeving daar heel anders over.

En dan kan ik ook genieten van die accentjes rood. Bij C,  haar rode roos, haar rode ceintuur en haar rode schoentjes. En bij K zijn rode stropdas die zo mooi bij het rood in zijn accordeon past.



En zijn rode sokken! Die waardeerde ik ook heel erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten