donderdag 7 juni 2012

Op pad

Koffertje gepakt.

Heb ik de juiste t-shirts bij me....check
Juiste toiletspullen.....check.....zus....check.....zo....check.

Klaar.

O wacht, lucifers...altijd handig om mee te nemen. .....check

Waarom....ik rook toch niet....laat thuis muts.

Handtas. Paspoort...check...tickets......check......zus.....check....zo...check.

Briefje voor kattenoppas.....check.

Afwasmachine leeg, aanrecht opruimen.......heb ik mijn sleutel in mijn handtas.....check.

Toch snel even koffie....ben een junk ik moet cafeïne...en ik moet het nu.....check.

Goffer...het is al laat ik moet weg! Waarom zijn de katten nu zo zenuwachtig??? Loop niet zo voor mijn voeten Joep! Heb ik mijn sleutel bij me...check.

Slot op het nachtslot...check.

Heb ik mijn paspoort bij me....check.....mijn sleutel.....check (hou op muts doe normaal!)

O jee...tickets?....check....sleutels?....check (Kappuh nu)

Had ik de tuindeur dichtgedaan...toch maar effe checken...grmmblblb...check

Hèhè. Op het station. Seinstoring....JANK! O hemeltje ben ik wel op tijd?

Gelukkig....op tijd in Roterdam!

1 opmerking:

  1. Mijn katten hebben inmiddels de leeftijd en ervaring met mijn regelmatige, hoewel telkens korte afwezigheid dat ze erin berusten.
    Ik ben benieuwd waar het pad jou heeft gebracht en hoop dat je reis naar wens is.

    BeantwoordenVerwijderen