zondag 17 juni 2012

Thuis

Vandaag was weer een leuke dag. Brillevrouw en Kale kregen bezoek vanmorgen. Ik kon lekker de blits maken, ze vonden me weer echt leuk. En terecht.

Ik ben ook leuk!

Ik woon hier nu al bijna 4 jaar.  Afgezien van die stomme netten die Kale en Brillevrouw in de tuin hebben gemaakt, amuseer ik me hier geweldig. Die netten hebben een voordeel en een nadeel. Het voordeel is dat vreemde katten MIJN tuin niet in kunnen. Terecht. Het is MIJN tuin die ik deel met Brillevrouw, Kale en die pokkenbroer. Maar het nadeel is dat ik MIJN tuin niet uit kan.

Da's minder.

Maar goed. Vandaag probeerde een nieuwe buurvrouw in te breken. Een charmat lapje met witte pootjes en een witte neus. Ze babbelt ook erg amusant. Dat moet gezegd worden!

 Ik heb haar nauwkeurig in de gaten gehouden, maar ze durfde niet verder. Ze bleef in de boom bij onze buren.

Jammer. Ik had haar wel beter willen leren kennen, maar ze durft niet over die stomme netten heen......en het lukt mij niet om er langs te komen.

Bummer!!

Maar gelukkig lukt het ons wel om oogconact te hebben ;-) 

Dat dan weer wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten