donderdag 29 december 2011

29 december


En het jaar spoedt ten einde. Gister naar Sjaak Bral geweest, was leuk. De laatste 2, 3 jaar is hij iets pittiger (waarschijnlijk betere tekstschrijvers) en dat gelardeerd met een lekkah haags accent maakt zo'n conference tot een gezellig avondje uit (met dank aan de meiden voor de kaartjes!)
Daarna nog een biertje in de Klomp, nadat we de katten van J hadden verzorgd.

Vandaag staat weer een tijd de Top 2000 aan. Ik geef toe, af en toe komt er een aardig nummer langs, maar in de regel ben ik na 6 nummers gewoon chagrijnig. Het gros dat voorbijkomt is gewoon doodgedraaid.  En het andere deel dat gedraaid wordt is gewoon te erg om naar te luisteren.
Maar ja hubby vindt het leuk om er naar te luisteren, dus dan vlucht ik wel naar mijn eigen hok. Vandaag wel moeten lachen om Sigmund in de Vk. Uit mijn hart gegrepen :-)


Nu wachten op de verwarmingslui. We hebben een lekkage ergens in de leidingen. Al 3 jaar moeten we maandelijks de ketel bijvullen. 1 troost....het lek zit dus onder de grond, anders hadden we al vochtplekken moeten zien.
Een nadeel is wel dat de muren in de woonkamer ondanks de impregneerlaag die er in is gespoten toch weer vocht begint door te slaan. Drie weken geleden kwamen ze ook al langs en hebben toen een koppeling aangedraaid, maar de ketel blijft druk verliezen. Tijd voor een nieuwe poging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten