zondag 11 december 2011

Weekend

Nog een weekje en dan begint de kerstvakantie. Dit weekend kwam er een loodgieter langs voor een nieuwe keukenkraan en wc. Nog niets gedaan. Eerst een offerte.
De loodgieter kregen we via S. En het leek me een erg aardige man. En ondertussen al veel verbouwingen meegemaakt hebbende (met een nieuwsgierige aard daarbij) ... de man wist ook waar hij het over had.

Ik ben benieuwd.
Als de wc's zijn gedaan zijn we weer een stap verder met het huis. Gewoon ouderwets gespaard....niets hypotheek verhogen. We proberen zelfs een klein deel versneld af te lossen. De hypotheekrente aftrek gaat er aan. Dat voel ik aan mijn water.

Zolang we allebei onze baan hebben is er geen vuiltje aan de lucht...maar ja. Alsof de duivel er mee speelt. Ons beider baan zou zomaar op de tocht kunnen staan. We hebben nu dezelfde werkgever en er moeten flink veel mensen uit. Ik zit in de ondersteuning en voel me steeds meer laaghangend fruit in de bezuinigingswoede. We zullen zien.

Vandaag lekker een beetje aangekeuteld. Het huis in kerstsfeer gemaakt. Geen kerstboom (al een paar jaar weer niet en eerlijk gezegd bevalt me dat prima. Bomen horen in het bos te staan en niet in een huiskamer)

Wel veel kaarsjes en de kerstboomlampjes hangen om de CD kastjes. En veel kerstspulletjes her en der....houten beeldjes...gekkigheidjes. Komende vrijdag wat kersttakken, witte kerstroosjes en witte hyacinten. 

Wat eten we vanavond???   Bonenschotel!! Yum!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten