zaterdag 10 maart 2012

Vrijdag

Nog steeds aan het duimen voor T. Dat ik geen reacties terug krijg op mijn sms-jes stelt me niet gerust. Ik klim nog niet in de telefoon. Ik weet dat zo'n onzekere tijd mensen erg nerveus maakt En dan constant weer aan de telefoon moeten melden dat er nog geen zekerheid is of dat de eerste berichten niet positief zijn, dat is dan een extra impact. Maar ik ben er wel veel mee bezig in gedachte.

In de ochtend even met K naar het tuincentrum geweest. Potgrond voor de bakken op het dakterras en alvast wat zaaigoed voor de tuin. Basilicum ga ik dit jaar maar zelf zaaien. Binnen. Buiten is het nog echt te koud. Ook wat tuinturf om de grond in de bakken wat te verbeteren. Dit jaar doe ik daar zaaigoed in. Dat scheelt gezeul met potjes en de bloemen zijn net zo sterk (alleen bloeien ze wat later).

's Middags weer naar Amateurpalet. Het thema is trage beweging. Lastig. Wat is het beeld dat je krijgt bij dat thema? Het eerste waar ik aan dacht was een slak, maar ja daar kwamen de anderen ook al mee, bijster origineel is dat niet. Dus mopperden we onderling hartgrondig op onze "juf", maar M heeft zich voorgenomen dat we wat meer uitgedaagd moeten worden. Dus met dit thema zijn we nog wel even bezig.

Daarna bij S langs. C komt morgen weer thuis, gelukkig maar. Ze heeft er genoeg van alleen thuis te zitten. Ik blijf wel even bij haar zitten, maar ze is de afgelopen 3 maanden wel heel veel alleen geweest en dat merk ik aan haar.

Vrijdagavond lekker voor de buis gehangen. Morning Glory Natuurlijk een hartstikke geijkte Amerikaanse film dus met een goed einde. Maar zeker niet onaardig. Ik zou er niet voor naar de bios zijn gegaan, maar zo alleen thuis, met een koppie thee op de bank, poes op schoot best een leuke film om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten