zaterdag 11 juni 2011

De eerste test met writer

 

Natasha vertelde me dat zij op haar reis naar Kenia gebruik maakte van een tooltje speciaal voor Mac om offline een blog bij te werken. Eenmaal ergens internet verbinding en je kon de hele mikmak uploaden naar je eigen blog.

Mooi!

Maar ja, mijn Macje laat ik thuis. Ik neem het kleine Acertje mee. Veel geheugen, super licht en voor zo’n klein dingetje ook nog eens rete snel.

Dankzij haar tip kwam ik uit op writer voor Windows. Natuurlijk weer mega irritant dat Microschoft je van alles laat delen, dat je verplicht wordt zaken te delen en zo…..maar alles tot een minimum beperkt ben ik nu hier.

En dit wordt dus de eerste test. Kijken of het bevalt voor onze droomreis die nu over een weekje start.

 

Deze foto is de achtergrond van mijn buroblad. Dit kleine acertje is fijn, maar we houden haar zo schoon mogelijk. Er staan nog niet zoveel foto’s op. Nee, we willen de ruimte op de harddisk gebruiken als backup voor de vele vele foto’s die we gaan maken straks. Deze foto is dus meer een test om te zien of alles werkt.

1 opmerking: