maandag 13 juni 2011

De reiskoorts stijgt

Maanden leven we er al naar toe. Onze droomreis naar Tanzania. We lazen boeken, keken films, luisterden naar muziek. Goed dan wel gewoon van het continent (en dat zegt zoveel als: ik luister Europese muziek, maar goed).

Ik naaide een rokje (want ik heb werkelijk niets….). En dat rokje gaat natuurlijk niet mee om de doodsimpele reden dat het niet af is en dat het niet past en tegenvalt blahblahblah.

 

Maar goed.

 

De reiskoorts stijgt. Ook Ron wordt aangestoken. Hij heeft een heel reisboekje gemaakt van het gebied dat we gaan zien. Zelfs een klein woordenlijstje Swahili.

Vandaag ook weer wat berichtjes uit ItaliĆ« van Mar. Klinkt lullig…..maar het einde van haar vakantie betekent het begin van die van ons. En natuurlijk gunnen we iedereen het ultieme vakantie-gevoel, maar ja dat gunnen we ons zelf ook natuurlijk Glimlach

 

Vandaag lekker aangerommeld in huis. Het is tenslotte een vrije dag. Wat voorbereidingen voor de reis (strijken met name). Maar ook nadenken over ons huis. Ik zit nu boven, maar daar is de licht-inval niet top. En da’s toch lastig als je graag tekent en schildert.

En Ron’s kamer scheelt wat betreft oppervlakte niet met die van mij, maar ja….hij heeft wel ramen op de Noord-Oost kant. En een groter raam oppervlakte ook nog…

Dus wie weet moeten we wisselen. Dus vandaag een beetje meten…kijken…plannen maken….je kent dat wel Glimlach We hebben na onze vakantie nog bijna een week vrij!!! Emoticon met brede lach

 

Nog maar 2,5 dag kutoor. En dan VACACIONES! SIIIIIIIIII Emoticon met brede lach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten