woensdag 8 oktober 2014

Bwindi 2

Finfoot
De kruik en de deken bleken wel iets te veel, het was best warm zo. Maar volgens mij is het bed 220 breed, dus er is ruimte genoeg om de kruik en de deken opzij te schuiven. Ik ben wel geneigd mijn verrekijker te pakken om te zien of Ron al in bed ligt.

Vervet monkey
Vanmorgen doen we de waterfall trail. Een mooie route, maar ik ben blij dat ik een stok meenam, want er moet flink geklommen en geklauterd worden. Over stroompjes, glibberige wortels en gladde rotsblokken. En ja we zitten in de bergen, de hoogte en het hoogteverschil wijzen me er op dat ik toch wel wat aan mijn conditie moet werken. Maar het is een mooie tocht. We zien veel vogels, wat colobusaapjes, vlinders en zelfs de wilde versie van Begonia en Vlijtig Liesje.

De stroom die we volgen kent drie stops waar je een waterval kunt zien. Dus de vermoeidheid komt ergens vandaan.
We komen terug voor de lunch die weer heerlijk is en stiekem ben ik blij dat we vanmiddag niets hoeven te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten