woensdag 1 oktober 2014

Vakantie

Ik ben gezegend....ik geniet van mijn vakantie.

Goed ik heb niet elk jaar vakantie, en we gaan zelden weekendjes weg......maar als ik vakantie heb dan geniet ik er van. Van te voren....tijdens de vakantie....en ook daarna.

Maar er zijn ook jaren geweest dat ik niet met vakantie ben gegaan. We verloren beiden onze baan in één jaar tijd....Dat geeft onzekerheid....niet dat we er veel aandacht aan besteedden....maar het was wel weer een jaar dat we niet met vakantie gingen.

Niet geklaagd. Onze keuze.....

Ik herinner me ook het jaar dat we ons huis wilden opknappen....

of het jaar dat eerst de ene kat te ziek was om de zorg over te dragen...

en toen het andere jaar dat die andere poes te ziek was...

of het jaar dat ons huis te koop stond en we al een ander huis gekocht hadden....

Dat geeft niet.

Daar miep je niet over...dat doe je gewoon. En je beseft hoe bevoorrecht je bent als je dan wel op vakantie kunt gaan....

De voorbereiding van deze vakantie duurde een jaar.....en nu iedereen weer terug is......nu gaan wij.

We hebben hobbels gehad...en we hebben hobbels in het vooruitzicht. Maar IK heb het vertrouwen dat die hobbels overwonnen kunnen worden.

LET's GO!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten