vrijdag 13 januari 2012

De nieuwe werkplek

OK\

Met dank aan Voskuil Mijn ervaring met de ambtelijke wereld. Niet om mensen belachelijk te maken....maar gewoon zoals ik het nu ervaar.

Van de week vroeg kwam ik weer op kantoor. Het was nog donker. Weinig collega's nog binnen. Grappig. De automatisering is weer opgeschaald. Al weer. Afgelopen maandag een akkefietje met mijn computer. Dus moest ik bellen met de helpdesk. `het probleem is bekend, er wordt een call aangemaakt`Dat was het antwoord dat ik kreeg. Ik hoefde me geen zorgen te maken want de SSC van het RIJK zou er binnen 3  werkdagen een oplossing voor zoeken.

Enfin. In een onbewaakt moment belde SSC me terug. Natuurlijk zat ik niet op mijn plek. Maar als ik binnen 10 minuten reageerde zou er een vervolgafspraak worden gemaakt. Na 11 minuten kreeg ik een mailtje dat ik niet had gereageerd en dat dus het probleem was verholpen,

Duh!

Wat een feest om ambtenaar te zijn :-/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten