dinsdag 24 januari 2012

G'navond

Hallo allemaal. Fijn om eens kennis te maken met de mensen achter het ding waar Kale en Brillevrouw steeds zitten.





Ik ben Joep. Ik woon nu sinds 4 jaar al weer bij Kale en Brillevrouw. Zij hebben mij als jonkie uit de kattenopvang van Rijswijk gehaald, samen met die darm van een zus (zeggen ze) en met die theemuts die ik gelukkig al weer een jaar terug (samen met mijn zus)  het huis uit heb getreiterd. Toen was mijn zus nog wel lief. Maar, zodra we die theemuts het huis uit hebben gepest veranderde ze onmiddellijk. 



Hier een foto van mij met mijn zus toen we nog klein waren. Zij was best aardig toen. Geloof me, toen konden we het nog wel met elkaar vinden.


En dit is die theemuts.





Die vroeg er gewoon om getreiterd te worden. Niet dat ze onaardig was...nee. Dat niet. Maar ze was gewoon een sukkel. Ze schrok elke keer als ze één van ons zag. We maakten haar onzeker. De trut.

Dat was geloof ik het laatste waar mijn zus en ik het over eens waren. Ze was een trut en Theemuts moest er uit. Brillenvrouw en Kale hebben wel geprobeerd om ons op andere gedachten te brengen. Ik kreeg pillen, mijn zus kreeg af en toe een mep...Theemuts werd op haar eigen etage gebracht, met een eigen kattenbak en drinkbakje. En Brillenvrouw begon tegen mij en mijn zus te schreeuwen als we Theemuts opjoegen en krabden. Maar daar hadden wij gewoon schijt aan. Dat waren de dagen dat mijn zus en ik nog goed met elkaar optrokken. Een gemeenschappelijke vijand doet echt wonderen!

Maar uiteindelijk heeft Theemuts het onderspit moeten delven. Ze vertrok. YESSS!

Maar ja, daarna begon mijn zus me te irriteren :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten