donderdag 5 januari 2012

Storm

Raast over Nederland. Een deel van Nederland in ieder geval. Ik was gelukkig vroeg genoeg op pad om de storingen bij de NS mis te lopen.
Het aantal mensen in het openbaar vervoer in de Haagse regio neemt weer toe. Vanmorgen moest ik gewoon weer ouderwets staan in de sprinter naar Den Haag. Acht uur en het is al afgeladen. Volgende week kun je rond die tijd al niet meer fatsoenlijk staan. Dan wordt het weer tijd om een half uurtje eerder op pad te gaan. Of de fiets te pakken, als het weer het toe laat.

Op kantoor mijn laatste dozen van de verhuizing uitgepakt. De kamer blijft toch wat leeg nu de andere 2 collega's nog moeten opstarten.
Maar vandaag begon mijn weekend weer....mooi na 2 werkdagen :-)

Morgen weer wat schilderen. Misschien neem ik deze schets als uitgangspunt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten