woensdag 4 januari 2012

Eerste werkdag

Die viel niet mee. Door de fusie moeten de bewoners van 2 panden gehuisvest worden in één pand. Goed een deel vloeit af en een deel vindt emplooi bij andere departementen, maar toch. Het wordt hokken.
Ik had mijn spullenboel al gereduceerd tot 3 verhuisdozen, maar die moeten toch in- en weer uitgepakt worden. En dat op je eerste dag?? :-/

Enfin.

Het zit er weer op...de eerste werkdag. En ons voorbereiden op de vakantie is een mooie compensatie voor al het werkleed (what the heck...nog maar 18 jaar!). En werkleed is natuurlijk ook schromelijk overdreven, want ik heb boel leuke collega's.....er zijn best leuke klussen om te doen. Maar de ondersteuning is in de komkommertijd gewoon saai.

Hier een resultaatje van afgelopen vakantie-periode. Een roodborsttapuit....ik probeer een balans te vinden tussen tekenen en schilderen. Wat meer gedetailleerd schilderen om mijn techniek op te poetsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten