zondag 1 januari 2012

Nieuwjaarsdag

Betekent toch een grijze dag, veel troep op straat, schansspringen en weer op gang komen. Een beetje een brakke dag.

Vanmorgen wel de katten bij J en C gedaan. Op de Brabantse Turfmarkt zag ik al dat er flink veel vuurwerk was afgestoken, dus ik had wel met Samara te doen. Gelukkig kwam ze snel te voorschijn en vond ze het leuk dat er weer iemand bij haar langs kwam. Een lieve poes.

Van de week ook weer lekker getekend en geschilderd. Het zuringplantje heb ik nu eindelijk eens gefotografeerd. Het is mijn eerste poging om een botanische tekening te maken. Dat valt nog niet mee moet ik zeggen. De detaillering is leuk om te doen, maar op een gegeven moment heb ik daar dan ook wel weer genoeg van. En dan merk je dat tekenen toch een trage techniek is.

De nieuwjaarsduik was dankzij het milde weer dit jaar een groot succes. Maar ik blijf het een raar iets vinden. Ik vind de Noordzee 's zomers al niet fijn om in te gaan.....maar nu op nieuwjaarsdag? Brrr nee dank u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten