zaterdag 19 mei 2012

Joanna Lumely

Gister de laatste aflevering gezien van de reis langs de Nijl. Heerlijk weer eens een serie waarin de tijd wordt genomen om zaken uit te diepen. En waar er geen mensen belachelijk worden gemaakt of afgekamd.

Natuurlijk was het ook leuk dat de laatste aflevering Rwanda en Uganda werden aangedaan. Onze vakantiebestemming.
Echt leuk om al zo'n beetje voorpret te hebben!

Vooral de dorpjes in Uganda leken me echt geweldig. En wat te denken van het het Ziwa Rhino Sanctuary dat we gaan bekijken.... en Murchison falls...en...en...en....

Maar toch he. Ik zag Joanna Lumley dus door de bush sjokken met 15 dragers....en terwijl ik dat zag dacht ik toch weer echt "Conditietraining!!!!!"
Gelukkig is Joanna in 1946 geboren en met wat gesjor leek zij het prima te redden. Dat geeft de burger toch wat moed. Toch?

Maar .... toch....3000 meter hoogte. Het wordt een wereld ervaring, maar ik zie er toch ook een beetje tegen op. Morgen maar weer een fors " ommetje"  maken op weg naar mijn kattenadresje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten