zaterdag 26 mei 2012

Sara

11 dagen terug al weer.

Toen bereikte ik Sara. Maar mijn moeder heette ook Sara. Dus op mijn verjaardag wilde ik geen Sara.

Maar ik kreeg een cadeautje. Iets dat al een paar generaties in de familie is. En ik kreeg het van mijn zus.

Het was van mijn moeder...en voor haar was het van haar moeder...en daarvoor...Eigenlijk kreeg ik dus toch iets van Sara. Ik mocht het ook niet uitpakken op de feestavond. 

En daardoor had ik wel een vermoeden wat ik kreeg van mijn zus...want zoveel Sara dingen hebben we niet in de familie.

In het pakje zat inderdaad wat ik verwachte,,,,ik ben er blij mee. En met  mijn oma in mijn achterhoofd...."je moet spullen gebruiken en er van genieten!". Dat zei ze altijd. En nog veel meer natuurlijk.

En er van genieten deden we ook. Een fruittesje met aardbeitjes.

Heerlijk. Exact het goede weer om te genieten van aardbeien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten