dinsdag 22 mei 2012

Zomer

Lijkt het wel. Zalig! De openslaande deuren lekker open. De katten naar binnen...naar buiten....naar binnen...naar buiten....

Heerlijk!

Het enige nadeel is dat schatje nu waarschijnlijk aan een goddelijke Leffe zit in Brussel. En ik hier poezenmiep te D speel.
Dan maar zo lekker koken.

Ik bak een prutje van uitje, knoffie en paprika. Dat laat ik langzaam garen. Lekker met wat verse kruiden uit de tuin.
Ondertussen wel ik de couscous. En bak ik voor het gemak een vegi-burgertje die nog in de vriezer lag (zo'n haaaaamsteeeeren aanbieding). En wat radijsjes, gedipt in wat olie en zeezout.....terwijl ik sta te koken. Het moet wel gezellig blijven!

Eens effe kijken welk muziekje ik erbij opzet.

Ik denk Dobet Gnahore om nog meer in zomerse sferen te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten