dinsdag 7 augustus 2012

Bevolkingsonderzoek

Tsja, je hebt de leeftijd en dan volgt daar de uitnodiging om je te melden bij de borstenbus. De tietentrasher.

Met de ziekte in je lijf. Want die mammogrammen dat is geen pretje, als teelbalkanker doodsoorzaak nummer 1 zou zijn onder mannen. En de tietentrasher zou het enige apparaat zijn om dat op te sporen...geloof me, dan was er door de heren onderzoekers al lang een ander apparaat  uitgevonden.

Ik heb mijn hoop in deze geheel en al gevestigd op de nieuwe lading ambitieuze vrouwen in de wetenschap. Zij zullen een tiet-vriendelijk apparaat uitvinden om borstkanker op te sporen

Tot die tijd zal ik me moeten behelpen met de tietentrasher. En donderdagmiddag weet ik meer. Ik ga er van uit dat het goed is, maar het blijft toch spannend.

1 opmerking:

  1. Geweldig dat plaatje!

    Gelukkig heb ik daar nog geen ervaring mee maar ik weet wel hoeveel pijn het kan doen als iets met kracht tegen je boobies wordt gedrukt en dan niet per ongeluk en voor even.
    Sterkte en op de goede uitkomst!

    BeantwoordenVerwijderen