vrijdag 10 augustus 2012

Bevolkingsonderzoek

Tsja ... teruglezend had ik het toch niet helemaal goed verteld.

Ik was dus opgeroepen voor het bevolkingsonderzoek. En dat was dus niet goed. Ik moest voor nader onderzoek naar het ziekenhuis.

Opnieuw foto's, die niet uitsluitend waren....dus een echo....ook niet genoeg en daarna puncties.  En daarna wachten voor de uitslag.

Dat was wat me sowieso opviel in het ziekenhuis, afspraak om 9 uur. Arts komt om 9u15 binnen rennen. Joh....het spreekuur loopt uit! (Geloof me....vorig jaar was dat EXACT hetzelfde. En het lager opgeleid personeel eromheen mocht de schade opvangen.


Maar enfin....na 4 uur van platten, prikken en wachten wist ik het. Ik was weer ok bevonden. Maandag nog ff nabellen.Maar so far so good!

YESS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten